Dear Sir or Madam,
I made order today with order number J9HXNY. I asked for invoice but restaurant said they do not issue invoice if the order was made with Lieferando. They said it is 100% legal to do that. As this is for company, I need invoice for this order. If you cannot force this restaurant to issue invoice to me, please refund my money back.
You can email me or call me to solve the issue.
Thanks
Teilen
Antwort von Lieferando
03-01-2022 um 17:17 Uhr
Dear ******,
Thank you for the message regarding your order.
I am sorry for the inconveniences.
We have gladly accepted and processed your request regarding the invoice. You have received a separate message from us.
If you cannot find a message in your inbox, please check your spam folder.
Thank you for your understanding and have a nice Monday.
Best regards
Betül
Team Lieferando.de
Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.