Stuhl gebrochen nach Ablauf der Garantie

  • Behoben
  • 26 Apr 2024
  • #598833
  • 79
Anzeige

Please send this Message to BoConcept headquarter.

I am currently contacting you with a complaint or goodwill request. On the 9th January 2017 I bought a chair (among other things) (it's probably the Adelaide model) in Germany,Düsseldorf.

The chair was usually used as a dining chair in a private household. Currently, it has now collapsed while a person was sitting on it; one of the chair legs has broken through. The person was not particularly heavy, nor did he or anyone else deal with the chair unusually; he was not tipped, not particularly burdened. Nevertheless, the stool leg is broken.

The chair was purchased in the furniture store BoConcept Düsseldorf-Gerresheim (ABRO Moebel). Since the furniture store no longer exists, I contact them directly. Even if the warranty has expired for a long time, in my opinion such damage should happen even after 50 or not after 100 years. I therefore expect an accommodating regulation of the damage. I would like to continue using the chair. I am happy to forward photos to you.
Unfortunately the Shop boconcept Düsseldorf Stilwerk could not help me.

Sincerely,

Teilen

Ärger mit BoConcept?

Schreib sofort eine Beschwerde und löse dein Problem!

Beschwerde schreiben!

Abschließende Betrachtung des Verbrauchers

24-05-2024 um 10:52 Uhr


Problem behoben

10 / 10

Kundenservice Note

JA

Weiterempfehlung?

Sehr gut.

1
BoConcept
Zufriedenheitsindex: n.d.

„n.d.“ (nicht definiert) bedeutet dass das Unternehmen nicht genügend Bewertungen erhalten hat, damit ein Zufriedenheitsindex errechnet werden kann.

Problem mit BoConcept?

Beschwerde schreiben
Ist dies Ihr Unternehmen?

Ähnliche Reklamationen

Diese Seite repräsentiert nicht die offizielle Webseite des Unternehmens. Wenn du es wünschst, kannst du deine Beschwerde direkt über Kanäle einreichen, die von der Einrichtung und / oder von den Regulierungsbehörden oder Streitbeilegungsstellen zur Verfügung gestellt werden. Alle sichtbaren Kontaktinformationen, Bilder oder Logos werden entsprechend den von den Benutzern übermittelten Informationen und / oder mit den charakteristischen Zeichen, die die Marke auf dem Markt und in ihrer Kommunikation präsentiert, dargestellt.